Правила участі

Параметри бюджету участі в 2017 році

Часто, обговорюючи певні ініціативи влади, мешканці міста нарікають: «Краще б зробили щось інше», «У нас не вистачає одного, а вони спрямовують гроші на інше». Бюджет участі – це унікальна можливість для мешканців міста самостійно визначити, на що саме варто спрямувати бюджетні кошти. Адже у цьому випадку рішення приймає  кожен бажаючий (не залежно від віку, статі, професії), а не депутати міської ради, виконком чи керівники міста. Кожен може реалізувати те, що на його думку, необхідно Житомиру. Головне, щоб вашу ідею підтримала громада.

Цього року, з метою збалансованого розвитку Житомира та покращення умов життя його мешканців в сталий спосіб,  пропонується подавати проектні пропозиції бюджету участі з фокусом на концепції: «Комфортне місто», «Зелене місто», «Ефективне місто», «Активне місто», «Інноваційне місто», «Інклюзивне місто». Одночасно з тим, залишається можливість подати проектні пропозиції поза межами зазначених концепцій, обравши категорію «Інше».

Бюджет участі – ваш шанс зробити свій внесок у розвиток Житомира. Ви даєте ідею та її технічне обґрунтування, якщо вона буде підтримана під час загальноміського голосування, її реалізує міська влада за бюджетні кошти протягом наступного року.

 

  1. Проекти з яким бюджетом можуть бути подані?

У бюджеті міста щороку передбачатимуться гроші на реалізацію громадських проектів – 1% від власних доходів. У 2017-му в Житомирі бюджет участі складає понад 12 млн. грн. Вартість реалізації однієї проектної заявки не повинна перевищувати 1 млн. грн. Тобто, якщо виходити з розрахунків 1 проектна заявка = 1 млн. грн, максимально може бути реалізовано 12 проектів. АЛЕ ! Якщо сукупна вартість реалізації проектів становитиме меншу суму коштів, відповідно є можливість реалізувати їх більшу кількість на загальну суму 12 млн. грн. Тобто, чим менше коштів необхідно на реалізацію кожної проектної заявки, тим більше ідей буде реалізовано.

У разі, якщо сума, необхідна для реалізації всіх зареєстрованих проектних заявок, буде меншою 12 млн. грн. – голосування не відбуватиметься. Всі вони автоматично будуть включені до виконання у 2018 році.

  1. Скільки грошей виділено на реалізацію проектних пропозицій бюджет участі в цьому році?

В 2017 році виконавчими органами Житомирської міської ради реалізовуються проектні пропозиції, які перемогли під час загальноміського голосування в 2016 році. Виділений обсяг фінаснування з міського бюджету - 9 103 183 грн.

Проектні пропозиції, які переможуть в 2017 році, будуть реалізовані в наступному році. Обсяг фінансування на реалізацію проектних пропозицій в 2018 році становить – 12 149 595 грн.

  1. Скільки підписів мені потрібно зібрати за проект, щоб він був прийнятий?

Поясніть свою ідею (у будь-якій формі) своїм друзям, родичам, сусідам. Якщо вони згодні підтримати вашу ідею, попросіть їх підписатися на бланку. Бланк заповнюється від руки. Число підписів, необхідне для подання проекту має бути не меншим за 10. Коли необхідну кількість підписів отримано, відскануйте / сфотографуйте заповнений бланк і додайте його до проектної заявки.

  1. За скільки проектів може проголосувати людина?

Одна людина може одночасно обрати 5 різних проектів. Двічі не можна голосувати за 1 один і той самий проект.

  1. Які документи має завантажити людина, щоб проголосувати через e-mail?

Сторінки паспорту 1,2,3, що дозволяють ідентифікувати особу

Сторінку з останньою пропискою

  1. Яка максимальна тривалість реалізації проекту?

Проект повинен бути реалізований не більше ніж за 12 місяців. Проекти переможні 2017 року мають бути реалізовані: з 1 січня по 31 грудня 2018 р.;

  1. Які терміни початку і завершення прийому проектів?

1 квітня – 31 травня 2017 р.

  1. Які терміни оцінки виконавчими органами міської радиподаних проектів та виставлення їх на голосування:

1 червня – 31 липня 2017 р.

  1. Які терміни початку і завершення голосування за проекти:

1-10  жовтня 2017 р.

  1. Які терміни визначення проектів-переможців:

10-14 жовтня 2017 р.